zondag 24 juni 2012

Zing ik a ja jippie

Hossen op Jan Smit en de LA Voices, in een muziekstudio een eigen cd opnemen, en uit volle borst de 'Klok van Arnemuiden' en de 'Zuiderzeeballade' meebrullen. Djembé, djabara en doundoun leren spelen in het Afrikamuseum. Maar ook prijsjes winnen met de de geluidenbingo, zelf muziekinstrumenten knutselen en als straatmuzikanten optreden in het park.

Dertien muziekliefhebbers met een verstandelijke beperking vierden afgelopen week vakantie in een sprookjesachtig kloosterkasteel bij Nijmegen. En ik mocht helpen om deze muziekvakantie van stichting Bosjuweel tot een onvergetelijke ervaring te maken. Ik durf te beweren dat dat redelijk gelukt is.


"Zing ik a ja jippie jippie jee - Bosjuweel!" Samen spelen en zingen in het Kronenburgerpark.


Meeluisteren -en vooral inhaken en meedoen- met het ontzettend gastvrije smartlappenkoor De Kleppers tijdens de wekelijke koorrepetitie. Deze foto mag ik vast wel openbaar maken, met die anonieme ruggen en billen.


'De Trendsetters', zo noemden we ons als straatmuzikanten. Voor de twee onthoofde gasten zie je op tafel onze zelfverdiende 20 euro liggen, die we direct hebben omgezet in ijsjes.

1 opmerking:

Reacties?
- Die lees ik graag!
Rare letters overtypen?
- Dit blog was geheel robotvriendelijk, tot ik dagelijks spam begon te ontvangen. Woordverificatie staat daarom weer aan,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...